Akciğer kanserini önleyici ve tedavi edici ısırgan kürü

Sağlık, Son Eklenenler, Şifalı Bitkiler Yorumsuz »

Yarım litre suyu kaynatın. Kaynayan suyun içine bir tutam ebegümeci (yaklaşık olarak 4-5 gram) ve bir tutam da ısırgan (yaklaşık 4-5 gram) atınız.

Hafif ateşte ağzı kapalı olarak 4 dakika haşlayınız. Ilındıktan sonra mutlaka süzerek bitkileri ayırınız. Aç karnına sabah ve akşam bir çay bardağı içiniz.

Aç karnına içtikten en az yirmi dakika sonra yemek yemeye başlanabilir. Önleyici kür olarak haftada 3-4 gün uygulanır ve bir ay devam edilir. Devamı.. »

Kanserden koruyucu çay tarifi

Sağlık, Son Eklenenler, Şifalı Bitkiler Yorumsuz »

Malzemeler:

yeşil çay
ısırgan yaprağı
ebegümeci yaprağı
böğürtlen yaprağı
kekik Devamı.. »

Kanserden korunmak için sebze kürü

Sağlık, Son Eklenenler, Şifalı Bitkiler Yorumsuz »

Malzemeler:

beyaz lahana
kırmızı lahana
kırmızı turp
tere
roka
semizotu
taze nane
dereotu
maydanoz Devamı.. »

Kansere karşı korunma önerileri

Sağlık, Son Eklenenler, Şifalı Bitkiler Yorumsuz »

Beyaz un, beyaz şeker ve tuzu kullanmaktan uzaklaşmak gerek. Tuzu kaya tuzu olarak çok az miktarda kullanın.
-Hiç bir ürünü sürekli olarak kullanmayınız. Mesela içtiğiniz kaynak sularını bile 3 ayda bir değiştirin. Düzenli olarak kullandığınız bir şey uzun sürede kanser yapıcı etkiye sahiptir.

-Esmer ekmek kabuğunu yeyin. Esmer ekmeğin kabuğunda vücudumuzu kanserden koruyucu bir madde bulunur. Devamı.. »

Kansere karşı koruyucu besinler

Sağlık, Son Eklenenler, Şifalı Bitkiler Yorumsuz »

Günde 5 porsiyon sebze ve meyve yenmesi kanser riskini yüzde 20′den fazla azaltıyor.

Kanser türleri ve bunlara karşı koruyucu yiyecekler:

Mesane kanseri : Sarımsak, yeşil yapraklı sebzeler, soya ürünleri, çay (yeşil ya da siyah), sarı-turuncu sebzeler, yoğurt ve diğer fermente süt ürünleri. Devamı.. »

Kanseri önlemenin yolu Kanseri yenmenin yolları

Sağlık, Son Eklenenler Yorumsuz »

Kanser 20. yüzyıldan 21.yüzyıla süregelen çaresiz hastalıklar arasında bilinmektedir. Ancak kanseri önlemenin ya da kanserden korunmanın çok çeşitli yöntemleri uzun araştırmalar sonucu tespit edilmiştir.

Mutfağınız sayesinde kanserden yüzde 60 oranında korunabileceğinizin bilincinde misiniz ? Devamı.. »

Kanseri ne iyileştirir

Sağlık, Son Eklenenler Yorumsuz »

kanser hücresiJapon ve Amerikalı profesörlerin yürüttüğü ortak çalışmanın sonucunda Papaya meyvesinin rahim, meme, karaciğer, akciğer ve pankreas kanseri hücrelerinin büyümesini yavaşlattığı ispatlandı.

Papaya meyvesinin Devamı.. »

Kanser ağrısı; Kanser ağrısı nasıl geçer

Sağlık, Son Eklenenler Yorumsuz »

kanser ağrısıKanser hastaları yoğunlukla ağrılardan şikayet ederler. İşte size kanser ağrılarının giderişmesi konusunda uzman önerileri… Devamı.. »

Kronik hastalıklar için elmanın önemi

Sağlık, Son Eklenenler Yorumsuz »

elmaGazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Gıda ve Beslenme Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Saime Küçükkömürler, elmanın kronik hastalıkların görülme riskini düşürdüğünü belirtti. Devamı.. »

Kanserden korunmak için

Sağlık, Son Eklenenler Yorumsuz »

kanserProf.Dr.Ahmet maranki çağımızın en sık görünen hastalığı olan kanserden korunmak için neler yapabileceğimizi açıkladı.. Devamı.. »

Beslenme alışkanlığı ile kanserden korunma

Sağlık, Son Eklenenler Yorumsuz »

beslenme ile kanser tedavisiDiyetin ve beslenmenin kanserin gelişiminde oynadığı rolü değerlendirmek ve açıklığa kavuşturmak için birçok araştırma yapılıyor. Hiçbir dolaysız neden-sonuç ilişkisi kanıtlanmadıysa da, istatistikler bazı gıdaların bazı kanser tiplerinin riskini arttırabildiğini ya da azaltabildiğini göstermektedir. Amerikan Kanser Derneği ve Ulusal Kanser Enstitüsü, insanlarda bazı kanser türlerinin gelişme riskinin azaltılmasına yardımcı olmak için diyet kuralları hazırladı. Genel olarak sağlıklı bir diyet için genel tavsiyeler içermektedirler:
Normal bir vücut ağırlığını koruyun. Başta prostat, pankreas, göğüs, yumurtalık, kalınbağırsak, safra kesesi ve rahim kanseri gelmek üzere, insanlarda bazı kanserlerden ölme oranı şişmanlıkla bağlantılıdır.

Diyetinizde çok fazla doymuş ve doymamış yağdan kaçının. Bazı çalışmaların ortaya koyduğu kanıtlar, diyetteki yağ seviyeleri ile prostat kanseri, kalınbağırsak kanseri ve diğer kanserlerin oluşumu arasında bir ilişki olduğunu düşündürmektedir. şu anda, bu tür bağlantıların nedenleri açık değildir.

Son raporlar, diyetteki yağ tüketiminin göğüs kanseri sıklığıyla ilişkisiz olabileceğini düşündürmektedir. Yağ tüketimi için hiçbir kural belirlenmemiştir, ama genel olarak yağ tüketimi düştükçe kanser riskinin düştüğü görülmektedir. İhtiyatlı bir yağ tüketimi kuralı, toplam kalori tüketiminizin yüzde 30′udur. (Yağı diyetinizden tamamen çıkarmaya çalışmayın; bunun ne yararı vardır ne de olanağı.)

Lif açısından zengin gıdalar yiyin. Günde 25 ile 33 gram lif tüketimi önerilir. Diyet lifi, vücudu özellikle kalınbağırsak kanseri olmak üzere, bazı kanser biçimlerinden korur gibi görünmektedir. Belirli lif tiplerinin etkileme biçimi açık değildir. Bu nedenle, taze meyve, sebze ve az işlenmiş tahıl ürünleri gibi çeşitli diyet kaynaklarını her gün yiyin.

A vitamini ve C vitamini açısından zengin gıdaları her gün yiyin (Bazı örnekler, A vitamini kaynakları olarak havuç, ıspanak, tatlı patates, şeftali, kayısı, koyu yeşil ve koyu sarı taze sebzeler ve meyveler; C vitamini için portakal, greyfurt, çilek, yeşil ve kırmızı biberler). A vitamini, ağız boşluğu, boğaz, gırtlak ve akciğer kanserleri dahil olmak üzere, bazı kanserlerin sıklığının azaltılmasına yardımcı olabilir. Ayrıca, hayvanlar üzerinde yapılan çalışmalar, genel olarak C vitamini olarak bilinen askorbik asitin, nitratlar yendiğinde üretilen bazı kanserojen bileşiklerin oluşumunu önleyebildiğini göstermektedir. Ama, bu vitaminleri normal ihtiyacınızdan daha fazla miktarda tüketmeniz gerekmez.

Brokoli, lahana, Brüksel lahanası, kıvırcık lahana, karnabahar, yer- lahanası, hardal yaprakları ve İsviçre pazısı gibi sebzeleri düzenli diyetinizin bir parçası haline getirin. Araştırmalar bu gıdaların kalınbağırsak, mide ve akciğer kanserlerinin gelişimine karşı koruma sağladıklarını göstermektedir.
Tuzlanarak, tütsülenerek ve nitratla işlenmiş gıdalardan az miktarda yiyin. Bu gıda grubu sucuk, jambon ve diğerleri gibi tütsülenmiş ve konserve edilmiş etleri içerir. Yemek borusu ve mide kanseri sıklığı, bu gıdaları çok miktarda yiyenlerde daha yüksektir.

Izgara ya da tütsüleme gibi bazı pişirme yöntemleri kansere yol açabilen maddeler üretebilir bu nedenle bu yöntemleri az kullanmak gerekir.
Yemek pişirirken kullandığınız tuz miktarını, yarım kilo ette dörtte bir çay kaşığı tuz, pişirilmiş sebze ya da tahıl porsiyonu başına sekizde bir çay kaşığı tuzla sınırlayın. Jambon, soya sosu ya da turşu gibi aşırı tuzlu gıdaları al-mayın ya da seyrek olarak ve az miktarlarda yiyin.

Alkol kullanıyorsanız, az kullanın. Uzun süreler boyunca çok miktarda alkol içmek, karaciğer kanseri riskini arttırır. Alkol tüketimi sigarayla ya da tütün çiğnemeyle birleştiğinde, ağız, gırtlak, boğaz ve yemek borusu kanseri riskini arttırır. Günde iki ya da daha az bardak tavsiye edilir.

Bu makuldür. Günlük diyetinizi çok az değiştirerek bu önerileri uygulayabilirsiniz. Ancak, bu önlemlerin kanserden koruma sağlayabileceği kesin değildir.

Kanser önleyici gıdalar; Kanserden korunma önerileri

Sağlık, Son Eklenenler, Yaşam Yorumsuz »

kanser önleyiciKanser her dönem insanoğlunun başbelası olmuştur. Kanserden korunmanın en önemli yolu kişinin beslenme alışkanlıklarını değiştirmesinden geçmektedir.

Kanser, genellikle 40′lı yaşlardan sonra sıklığı artan bir hastalık. Erken tanı ve basit yöntemler çağın illetinden yakanızı sıyırmanızı sağlayabilir. İşte kanserden koruyacak altın öğütler… Devamı.. »


Meilbox sayfayayaz